reklama

Len tak sa prejsť...

... po našej ceste... tam, kde krásne slnko sa na nás díva... zakukuje spoza farebných listov ako malé dieťa, keď príde návšteva... poznáš tú cestu... chodník... lavičku... keď chceme trošku pozorovať ľudí... len tak... ako sa v parku hrajú deti... ako sa deti hrajú so svojimi rodičmi... Vidíte to aj vy?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

našla som si jeden list.... tak som si ho hneď vzala... prišlajeseň... taká pekná.... ako ju mám rada.... keď sa menia farby... keďje vzduch trošku chladnejší.... no tak príjemne teplý... keď slnkovykúka spoza farebných listov a vidno niekedy len obrysy... keď zafúkavetrík a do vlasov sa mi zatúlajú jesenné listy... keď sa skláňajústromy k zemi ako starec a starenka.... aby pozbierali úrodu... tak ajoni... chcú sa nadýchať... načerpať... z leta... zo spomienok...

mámrada krásnu jeseň... takú, ktorá ťa zdraví... pripomína... krásneleto... naše leto.. keď sme boli spolu.... a hovorí: nezabudni... a jalen s úsmevom a vďakou odpovedám: nezabudnem... mám rada krásnujeseň... teší sa na zimu... zohrieva... ako ma Ty zohrievaš dennesvojou láskou... obsypávaš ma svojimi bozkami v podobe listov... dvíhamsvoju tvár k nebu... hľadím tam na Teba.... kde si... no nie tak ďaleko... niekedy sa stačí mi pozrieť vedľa seba... najviac, keďzavriem oči.... cítim Ťa... si vždy tu a vždy budeš.... písala by somlen básne o Tebe... o nás... o láske.... o živote..... ďakujem Ti... za Tvoju lásku.... tak veľmi Ťa milujem.... ďakujem, že si... za dôveru... úprimnosť... za ten dar, ktorý mám... pretože človeka, ako si Ty...nemá nik...

Mária Dubská

Mária Dubská

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"There is nothing special about meI am just i lil starIf it seems like I'm shining brightlyit's probably a reflection of something you already are." Zoznam autorových rubrík:  RODINAVzťahySpoločnosťLen tak...:)Naše listy...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu