reklama

Ďakujem, že si...

Pamätáš si na to, keď sme boli ešte malé deti a hrávali sme sa vonku na pieskovisku pred bytovkou? Keď sme spolu chodievali na základnú školu... Ako nám bolo, keď som odišla na strednú a naša spoločná cesta už bola o čosi kratšia... No tešili sme sa na to, ako sa stretneme a povieme si pikošky, ktoré sa nám stali...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Liezli sme si aj na nervy... Nemala som rada, keď si stále a takmer všade za mnou šla a všade sme boli spolu, ešte aj spoločných kamarátov sme mali... Ale nejako sme to zvládli, tú našu pubertu a my sme sa zrazu ocitli na strednej škole... Každá na inej, ale o to viac sme sa mali doma o čom rozprávať... Vedeli sme všetko a naše opisy predmetov a javovJ(myslím tým aj ľudí) boli tak podrobné, že som miestami mala pocit, akoby som tam bola s Tebou... Zo školy som sa ponáhľala, aby som Ťa stihla a povedala Ti, aký som mala deň a vypočula si aj tie Tvoje radosti a starosti...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Trávili sme spolu všetok svoj čas, keď sme neboli v škole... Chodievali spolu na nákup do obchodu, ale najlepšie bolo, keď sme sa takmer každú sobotu nevedeli dohodnúť, ktorá z nás pôjde kúpiť sobotňajšie noviny.... Naše výhovorky nemali konca kraja... teraz sa na tom smejem.... akoby som to teraz počula, že nie som oblečená, že sa musím ísť umyť a učesať, že mám mastné vlasy, alebo zrazu prišla veľká chuť po poriadku... Pritom bolo treba prejsť len cez cestu na druhú stranu...:) Každý deň sme si spravili program a dohodli sa, aby sme všetko stihli... Vtedy som si to tak neuvedomovala... Bola som rada, že sme spolu, brala som Ťa aj ako svoju kamarátku...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

My sme rástli a rástli aj naše osobnosti... Dospeli a dozreli sme o čosi skôr ako iné dievčatá v našom veku. Udalosti, ktoré sa stali, nás spojili natoľko, že sme sa neprestali rozprávať... práve naopak... hovorili sme o všetkom a ešte viac.... neuzavreli sme sa a netvárili sa, že je všetko v poriadku... Prežívali sme všetko spolu  a medzi nami bolo čosi, čo som vtedy nevedela pomenovať.... mysleli sme na seba niekedy tak, že sme si naraz prezváňali, a mali sme obsadené... cítila som, že si už pod vchodom, aj keď som nevedela, kedy presne máš prísť domov. Bolo to dávnejšie, ale nie až tak, aby som zabudla... ako sme sa každý večer spolu modlili za našich budúcich manželov, ako sme sa rozprávali o tom, aké to bude krásne ľúbiť niekoho... Darovať mu svoje srdce... sťažovali sme sa jedna druhej, prečo ešte nik nie je.... a dnes... je všetko inak...

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Zrazu sa ten Tvoj sen stal skutočnosťou, stretla si muža s dobrým srdcom, ktorý by za Teba položil aj život... Ktorý ťa každý deň zahŕňa láskou a obetavosťou... Vydala si sa, máš manžela... máš nový život, novú... vlastne svoju rodinu... no viem, že teraz nie v Tvojom, ale vo vašom živote mám svoje miesto... Som šťastná, keď si šťastná aj Ty... trápim sa, keď na Tvojej tvári vidím, čo i len malú vrásku... Aj keď mi to nepovieš, moje oči vidia to, čo je v Tebe a čo prežívaš... Márne sa ma snažíš presvedčiť, že si ok.... keď nie si... To všetko už vieš.... no aj tak som Ti chcela venovať tieto riadky... Chcem sa Ti poďakovať za to, že si moja sestra a zároveň moja najlepšia kamarátka... za to, že si tu, keď to potrebujem a aj keď sme od seba teraz ďaleko, nikdy nie tak, aby sme sa prestali rozprávať.... ďakujem Ti za to, že aj keď si mladšia, mnohokrát aj ty mne ukazuješ smer cesty a dávaš rady do žovota.... viem, že sme tu stále jedna pre druhú.... a chcem Ti povedať ešte niečo veľmi dôležité... že Ťa ĽÚBIM a stále budem....

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Venované mojej sestreJ

Mária Dubská

Mária Dubská

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"There is nothing special about meI am just i lil starIf it seems like I'm shining brightlyit's probably a reflection of something you already are." Zoznam autorových rubrík:  RODINAVzťahySpoločnosťLen tak...:)Naše listy...SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu