reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Dubská

Mária Dubská

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"There is nothing special about meI am just i lil starIf it seems like I'm shining brightlyit's probably a reflection of something you already are." Zoznam autorových rubrík:  RODINAVzťahySpoločnosťLen tak...:)Naše listy...SúkromnéNezaradené

reklama

Vzťahy

Dávaš mi tak veľa...

Mária Dubská

Dávaš mi tak veľa...

Dávaš mi tak veľa... Láska... jedine Ty mi môžeš dať to, čo potrebujem... o čom moje srdce sníva... po čom moja duša túži... dávaš mi tak veľa... silu... chuť... si moja pohonná látka, ktorá ma posúva vpred... bez ohľadu na to, kde sa momentálne nachádzam... a čo práve robím... čo cítim... na čo myslím... pretože si priamo vo mne... nachádzaš sa všade... je aj v Tebe... aj v Tebe...

  • 20. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 084x
  • 6
Uhol pohľadu...

Mária Dubská

Uhol pohľadu...

O rozdieloch medzi mužom a ženou tu toho bolo napísané už kopec. Myslím, že aj bude, pretože téma muž a žena... jednoducho vzťahy medzi tak úžasnými bytosťami sú zaujímavo zvláštne a krásne... Ide o uhol pohľadu...

  • 2. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 086x
  • 5
Hlboko vnútri...

Mária Dubská

Hlboko vnútri...

Zdá sa mi gýčové písať o tom, ako vo vzduchu rozvoniava Valentínska atmosféra... ako všade vidno tie rozvešané srdiečka a naháňajúcich sa ľudí po niečom, čo by teoreticky malo potešiť toho milovaného... tú milovanú... bez rozdielu na to, čo je to priateľ, priateľka... manžel, manželka... matka, ktorá chce potešiť svoje deti alebo dobré kamarátky, ktoré si chcú venovať nejakú pozornosť...

  • 9. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Stačí málo...

Mária Dubská

Stačí málo...

Nedávno mi prišiel mail... Tento bol iný ako ostatné... dovolím si vám ponúknuť kúsok z neho...  „prosím ťa, aké máš ty problémy...? čo také strašné zažívaš...? :-) tak by ma zaujímalo, čo môže 21 ročnú mladú študentku také trápiť...? :-)“

  • 4. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu