reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Mária Dubská

Mária Dubská

Bloger 
  • Počet článkov:  10
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"There is nothing special about meI am just i lil starIf it seems like I'm shining brightlyit's probably a reflection of something you already are." Zoznam autorových rubrík:  RODINAVzťahySpoločnosťLen tak...:)Naše listy...SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Krok za krokom...

Mária Dubská

Krok za krokom...

Už som ti povedala, že som rada, že si? že Ťa mám?

  • 3. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 485x
  • 0
Len tak sa prejsť...

Mária Dubská

Len tak sa prejsť...

... po našej ceste... tam, kde krásne slnko sa na nás díva... zakukuje spoza farebných listov ako malé dieťa, keď príde návšteva... poznáš tú cestu... chodník... lavičku... keď chceme trošku pozorovať ľudí... len tak... ako sa v parku hrajú deti... ako sa deti hrajú so svojimi rodičmi... Vidíte to aj vy?

  • 10. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 517x
  • 1
Prvá alebo druhá...

Mária Dubská

Prvá alebo druhá...

Čierna alebo biela... pravá alebo ľavá... dole alebo hore... za alebo proti... milovať alebo nenávidieť... stále dve možnosti... teraz... Ktorú si vybrať? Ktorá je tá správna? Ktorá je tá moja? Ktorým smerom mám ísť?

  • 4. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 221x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu